Blog ini satu perkongsian pengalaman dan pengetahuan yang sangat berguna ke arah BEBAS HUTANG dan dalam menyelesaikan permasalahan status kewangan " BLACKLIST " DAN/ATAU " BANKRAP " dengan cara rundingan dan permohonan mahkamah untuk mendapatkan pembatalan/pelepasan status bankrap ini. Dapatkan maklumat lebih jelas dari Kak Nas di talian 011-18728509. Jangan tunggu lama2, interest bank tu berjalan ya, mulakanlah dengan melangkah ke arah peluang kedua ini.
~~ KAK NAS SEDIA MENDENGAR ~~

PENYELESAIAN MASALAH STATUS KEWANGAN BANKRAP

Monday 1 April 2019

URUSAN BERJALAN LANCAR JIKA PERCAYA DAN YAKIN... ADA TESTIMONI DI BAWAH POSTING!

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ
 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Salam Sejahtera semua,

Maaflah kak Nas lama tak ke sini untuk update tentang urusan Blacklist / Bankrap ini. Kak Nas gembira dan bersyukur kerana ramai yang telah berjaya mendapatkan kebebasan dari berstatuskan blacklist mahupun bankrap... Alhamdulillah.

Yang masih belum lagi tu, janganlah give up dan berserah sahaja, kenalah teruskan usaha anda, buatlah simpanan, lebihkan usaha dan jangan tinggal solat dan doa kepada yang Esa. Insyaallah percaya dan yakin hanya Allah yang dapat membantu mempermudahkan segala urusan baik kita dalam menyelesaikan hutang-hutang yang ada ini... Amin.

Ingat! nak selesaikan masalah BLACKLIST dan BANKRAP ini MESTI ada modal juga, walaupun bukan sebanyak tuntutan mereka, tetapi mesti juga ada modal, kita tak boleh hanya merayu sahaja, bukan senang pihak bank nak lepaskan begitu sahaja... kalau orang berhutang dengan kita, kitapun nak buat tuntutan juga, betul kan? Kak Nas pun masih menanti sahaja ini beberapa orang yang masih berhutang bayaran khidmat kepada kak Nas... kak Nas bukanlah Along nak menuntut bayaran tersebut, biarlah sampai masa nanti dorang akan bayar kak Nas juga, kan?... Insyaallah kak Nas doakan agar terbuka pintu hati mereka untuk membayarnya.

Okaylah kita lupakan dulu hal mereka tu, kami di sini hanya ingin memudahkan sahaja. Kalau bayaran kami tu membebankan, bagitahulah kami, Insyaalah ada caranya kita boleh berbincang lagi. Kita ni manusia, tidak sempurna. Masih boleh berbincang untuk memudahkan segala urusan. Jangan buat sendiri kalau tak tahu, kalau tahu teruskanlah tetapi jangan buat silap, sekali silap menyukarkan urusan dikemudian hari. Bukan sekarang ni ya.....

Kalau sudi dan mampu untuk upah kami, Alhamdulillah kami buatkan semua... Insyaallah. 

Bukan apa, kita sama2 bantu membantu je nipun. 

Kami dah harungi apa yang anda sedang harungi ini. Dahulu tiada seorang pun yang ingin bantu kami dengan jujur walaupun dibayar. Kami buat sendiri dari awal sehingga selesai tetapi tenaga dan modal tetap juga kami keluarkan. Puashatilah juga sebab selesai. 

Percaya dan Yakin amat penting dalam urusan ini.

Kalau tiada ini semua, tak perlulah hubungi kami. Dan lagi satu yang penting dah ada bajet/modal/simpanan, tak ada ini pun tergantung juga sebab HUTANG WAJIB DIBAYAR. Soalan yang biasa di tanya balik bila kak Nas kata hutang wajib dibayar : Mana ada kemampuan kak Nas, tinggi sangat dah jumlah hutang saya. Nak cari kat mana ni? Sampai bila saya akan berstatus bankrap?

Hah, kerana itulah kami disini, memudahkan urusan semua, supaya pihak pemiutang/bank/pengutip hutang tidak mengganggu anda lagi. Kami yang akan diganggu, tetapi tidak mengapa, ini semua adalah khidmat kami untuk anda semua.

Tetapi yang sedih tu, selalu sangat mereka yang whatsap kak Nas tu selalu bertanya tentang loan lagi, padahal status mereka sudahpun blacklist/bankrap... ada ke lagi bank yang nak bagi pinjam?  Cukup2 lah dik... fokus pada HUTANG yang ada ni jelah. Nanti Along2 akan ambil kesempatan. Masa tulah ada yang bercerita, janji nak bagi pinjam RM5 ribu tapi yang masuk hanya RM200... aduih! tak ke sedih tu, masuk pula dalam mulut buaya... ngap la!

HATI2 SEMUA!, KAK NAS SAYANG SEMUA! HUBUNGILAH KAK NAS, KAK NAS CUBA BANTU APA YANG TERMAMPU IKUT PADA KEMAMPUAN ANDA... BUKAN BANTU PINJAM DUIT YA! KAK NAS BUKAN ORANG KAYA TAU! KAK NAS HANYA MANUSIA YANG SEDERHANA YANG BANYAK KEKURANGANNYA... KITA SAMA2 BANTU MEMBANTU SEMOGA SEMUA YANG BACA POSTING INI DIBEBASKAN DARI HUTANG.... AMIN.

Akhirkata,

KAMI BUKAN WAKIL INSOLVENSI, AKPK, ATAU MAHKAMAH YA! KAMI MEMUDAHKAN URUSAN RUNDINGAN, PERLEPASAN DAN PEMBATALAN DI MAHKAMAH 1MALAYSIA UNTUK INDIVIDU/ORANG AWAM YANG TIDAK TAHU LANGSUNG MENGURUSKAN SENDIRI URUSAN2 INI TANPA PAKSAAN DARI MANA2 PIHAK.


 011-18728509
(CALL/SMS/WHATSAP)


Terima kasih.

NOTA:
Klik di sini ya untuk membaca informasi tentang pengalaman seorang yang pernah diBLACKLISTkan / BANKRAP, boleh jadi rujukan atau semangat untuk tabah hadapi masalah yang sama ni, Insyaallah.
https://ynstatuskewangan.blogspot.com
FB PAGE: https://www.facebook.com/ynpropertynnetworkservices




INI TESTIMONI YANG SUDAH BERJAYA YA!


BAGI YANG BANKRAP, INI ADALAH CONTOH PERINTAH YANG DIKELUARKAN OLEH MAHKAMAH UNTUK PERINGKAT AKHIR URUSAN PEMBATALAN.


Wassalam. Terima kasih semua!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.