Blog ini satu perkongsian pengalaman dan pengetahuan yang sangat berguna ke arah BEBAS HUTANG dan dalam menyelesaikan permasalahan status kewangan " BLACKLIST " DAN/ATAU " BANKRAP " dengan cara rundingan dan permohonan mahkamah untuk mendapatkan pembatalan/pelepasan status bankrap ini. Dapatkan maklumat lebih jelas dari Kak Nas di talian 011-18728509. Jangan tunggu lama2, interest bank tu berjalan ya, mulakanlah dengan melangkah ke arah peluang kedua ini.
~~ KAK NAS SEDIA MENDENGAR ~~

PENYELESAIAN MASALAH STATUS KEWANGAN BANKRAP

Sunday 11 August 2019

BANKRAP MASIH BOLEH BEKERJA, MACAMANA NAK BAYAR HUTANG KALAU TAK BEKERJA???


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Kak Nas tahu semakin ramai yang memerlukan maklumat ini. Senarai BLACKLIST dan BANKRAP kian hari semakin bertambah.

Wah! ramai sungguh orang kat Jabatan Insolvensi, Mahkamah dengan kes2 kebankrapan ni... sedih pulak kak Nas tengok, muka masing2 dalam kegelisahan dan tertanya2... 

Oh Ya! Bagi mereka yang bankrap tu, yang nak bekerja tapi masih takut2 dan tertanya2 boleh atau tidak BANKRAP bekerja, jangan buang masa lagi... biar kak Nas tolong uruskan segera sehingga dapat membuka akaun bank untuk pembayaran gaji nanti, jangan risau apa-apa, tiada masalah yang tak boleh diselesaikan... lepas tu fokus sahaja pada kerja tu dan boleh simpan duit untuk bayar hutang yang ada Insya’Allah. KALAU TAK BEKERJA, NAK BAYAR HUTANG DENGAN APA?, KAN? FIKIR2KAN LAH YA... MANA ADA ORANG NAK BANTU KITA BAYARKAN HUTANG2 NI, KALAU ADA TU, KIRA NASIB2 JE TU... JADI CARI KERJA, BAYAR HUTANG, JANGAN SEDIH2 TAU! BANKRAP BUKAN PENAMAT HIDUP OK!

Nasihat ikhlas dari kak Nas, cuba elakkan dari meminjam lagi... mulakan lah dengan menyimpan dari sekarang dan buat kerja/bisnes sampingan jika perlu!!!

Ada lagi, bagi mereka yang ingin keluar negara atas sebab nak tunaikan UMRAH / HAJI (sekali sahaja semasa dalam status bankrap ini), ataupun kerana tugasan ataupun kerana rawatan kesihatan atau kematian... jangan segan2 kalau perlukan khidmat kak Nas, Insyaallah kak Nas memudahkan urusan anda,  Tak perlu turun naik pejabat tu, kak Nas akan lengkapkan semua dokumen yang pihak Jabatan Insolvensi perlukan, kak Nas cuma memudahkan kerja orang awam sahaja, pegawai Insolvensi pun tak pening2 lagi tengok dokumen, semua teratur dan lengkap... yang boleh buat sendiri tu, buatlah ya...

Jadi, Sekiranya perlu maklumat lanjut, sila hubungi terus di talian ini 011-18728509 (bila2 masa sahaja, Insyallah kami pasti jawab). 

Semoga ramai lagi yang dapat Kak Nas bantu, InsyaAllah. War2kanlah maklumat ini ya!

Jom! Kita bebaskan diri dari status BLACKLIST DAN BANKRAP ini secara berhemah.

Biarlah berapa lama kita perlu bayar pada Jabatan Insolvensi dan buat simpanan untuk membayar hutang yang ada ni, asalkan kita ada NIAT untuk melangsaikan hutang yang ada agar urusan kita tidak tersangkut di sana nanti☝.... Aamin.

Terima kasih!







No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.