Blog ini satu perkongsian pengalaman dan pengetahuan yang sangat berguna ke arah BEBAS HUTANG dan dalam menyelesaikan permasalahan status kewangan " BLACKLIST " DAN/ATAU " BANKRAP " dengan cara rundingan dan permohonan mahkamah untuk mendapatkan pembatalan/pelepasan status bankrap ini. Dapatkan maklumat lebih jelas dari Kak Nas di talian 011-18728509. Jangan tunggu lama2, interest bank tu berjalan ya, mulakanlah dengan melangkah ke arah peluang kedua ini.
~~ KAK NAS SEDIA MENDENGAR ~~

PENYELESAIAN MASALAH STATUS KEWANGAN BANKRAP

Ahad, 14 Januari 2018

KAK NAS SEDIA JADI PENASIHAT KEPADA YANG MEMERLUKAN, TIADA PAKSAAN TAU!



Assalammualaikum dan Salam Sejahtera semua....

Kak Nas tahu ramai kat luar tu yang bermasalah kewangan terutamanya yang dalam status bankrap yang masih terfikir2 apa yang perlu dibuat setelah dibankrapkan?.... Jangan putus harap tau!!! Bila dah bankrap ini bukannya jalan mati. Ada rezeki nanti bayarlah... Insyaallah yakin je Allah ada bantu kita. 

Macam ni lah, jangan panik dan jangan bersedih... dah bankrap pun, kan? Apa kata hubungi kak Nas dulu... ceritakan situasi anda pada kak Nas dan kemudian kak Nas cadangkan jalan yang terbaik dan bersesuaian dengan situasi masing2 berhubung isu kebankrapan ini. Kalau pun belum lagi dibankrapkan tetapi dah buntu apa nak buat sebab dah hampir kodak je tinggal gaji tu, cubalah hubungi kak Nas, kalau ada yang boleh kak Nas bagi pendapat, mana tahu boleh membantu... kan?

Sekiranya ada yang masih boleh diselamatkan, jangan berlengah2 lagi, terus je hubungi kak Nas kalau perlu khidmat kak Nas.

Ataupun sekiranya jalan terakhir adalah menerima dengan suratan takdir diri dibankrapkan.... Redha je lah kerana ini semua ketentuan  dari Allah. Dialah yang menentukan segalanya. Kita hanya boleh berusaha dengan sebaik mungkin dan Kak Nas pula hanya membantu mempermudahkan segala urusan yang perlu sahaja, Insyaallah....

Tugas Kak Nas sebagai Penasihat anda mengikut keperluan anda sahaja.

Dan banyak lagi persoalan2 lain yang tidak di sangka2 dalam kehidupan ini sewaktu berstatuskan kebankrapan ini.... percayalah!

Sekiranya anda perlukan seseorang untuk menjadi pendengar kepada persoalan dan permasalah anda, hubungi kak Nas segera di 011-1872 8509 (call/sms/whatsap), bila2 masa sahaja, kak Nas sedia mendengar atau membacanya... tapi biarlah yang betul2 serius dalam situasi yang buntu dan tak tahu apa lagi nak buat... Insyaallah kak Nas cuba yang terbaik dan termampu.

Kak Nas bersedia berkhidmat untuk anda secara peribadi jika diperlukan... Insyaallah.

Kadang-kadang kita perlukan seseorang untuk meluahkan apa yang terbelenggu di fikiran kita, bukan semua orang bersedia untuk mendengarnya... Insyaallah kak Nas akan cuba menjadi pendengar dan penasihat yang baik.

Kak Nas hanya ingin meringankan tekanan dan bebanan yang ada pada mereka sahaja. Kalau perlukan khidmat kak Nas, Alhamdulillah, kak Nas cuba yang terbaik dan termampu yang kak Nas dapat bantu.

Kalau mereka boleh uruskan sendiri, kak Nas tumpang gembira kerana kemahiran dan kesabaran ini bukan ramai yang ada.

Yang mana kak Nas dah selesaikan fail mereka sehingga mereka dah dapat Perintah Pembatalan atau dah dapat Sijil Perlepasan tu... bersyukurlah kepada Allah kerana dapat peluang kedua ini... Tahniah!

Kepada yang telah menggunakan khidmat kak Nas, terima kasih kak Nas ucapkan di atas peluang yang diberi kepada kak Nas untuk menguruskan fail2 anda semua sehingga selesai.


SEMOGA TERUS DIPERMUDAHKAN SEGALA URUSAN KITA SEMUA HENDAKNYA....


011-1872 8509
(Call/sms/whatsap) 










Jumaat, 5 Januari 2018

PELUANG NAK TAMBAH PENDAPATAN, BOLEH BAYAR HUTANG YANG ADA...



Assalammualaikum dan Salam Sejahtera semua....

Posting malam ni untuk yang masih mencari2 peluang untuk tambah pendapatan atau untuk Surirumah yang perlukan duit tambahan untuk bantu suami dan keluarga, kalau nak cuba bisnes kecil2an ni, marilah usahakan bisnes ini yang modalnya hanya RM20 sahaja. Mana ada bisnes yang tiada mengeluarkan modal,  kan? kalau ada tu, hah hati2lah ya...

Kak Nas dah pun cuba lakukan sebagai eksperimen menjadi ke tidak bisnes ni, Alhamdulillah memang menjadi dan dah dapatpun balik modalnya, kerjanya mudah sangat2... iklan lah sekerap yang mampu, terus sahaja hari2 beriklan kerana terlalu ramai yang sekarang ini berniaga online ataupun offline. Peluang terbuka luas.

Mana ada kerja yang dibuat tanpa usaha, betul kan? Tapi bisnes ini memang saling bantu membantu untuk mendapatkan pendapatan sampingan atau nak buat full time pun, boleh je ni, Tak ada sape pun yang mengarah, kerana kita sendiri yang tentukan berapa jumlah pendapatan yang kita inginkan.... usaha kita menentukan jumlahnya... ambillah peluang ini, modal pun rendah sangat. Boleh juga membantu tambahkan pendapatan dan seterusnya untuk membayar hutang yang ada tu sedikit demi sedikit... Insyaallah.

Mana tahu, dengan simpanan dari pendapatan ni, boleh juga buat penyelesaian hutang di kemudian hari.... Amin YRA.

Kak Nas akan berikan tunjukajar sehingga boleh buat sendiri, tapi yang terang hati tu, baca iklan kak Nas pun dia dah boleh faham, nanti kak Nas share kat bawah ni ya!

Buat pengetahuan semua, kak Nas tak ada masa nak buat ni semua, tapi peluang ni kak Nas nampak sangat mudah dan boleh membantu sesiapa sahaja yang tengah mencari2 peluang untuk berniaga ataupun tambah pendapatan keluarga. Tak perlu keluar rumah langsung untuk buat bisnes ni. Sambil2 jaga anak pun boleh beriklan. Kerana ramai yang bertanya pada kak Nas tentang peluang dan cara mendapatkan pendapatan sampingan. Jadi inilah yang kak Nas rasa sesuai dan sangat mudah untuk melakukannya. Kalau kak Nas dah tak mampu dan tak berdaya lagi nak buat rundingan dan pembatalan Mahkamah nanti, kak Nas pun akan fokus pada bisnes ini sahaja... Insyaallah.

Inilah iklan yang berjaya kak Nas tarik mereka yang inginkan pendapatan sampingan tersebut. Sama2 beriklan dan sama2 dapat pendapatan sampingan dari hanya beriklan sahaja. 

"Assalamualaikum semua sahabat di FB yg dikasihi.

Nak cari pendapatan sampingan untuk bayar hutang?

Bacalah peluang yang saya kongsikan ini, carilah apa sahaja yang halal untuk anda iklankan di IklanNiaga2U bagi menambahkan pendapatan anda. 

Sambil beriklan, usahakan agar lebih ramai rakan2 kita beriklan di sini, dengan itu, kita semua dapat jana pendapatan sampingan di sini. Kiralah berapa ramai masyarakat kita telah mengambil inisiatif untuk berniaga, tak kiralah perniagaan online ataupun offline. 

Usaha anda menarik ramai peniaga2 beriklan di sini, itulah hasil pendapatan sampingan anda selain dari perniagaan yang anda buat sendiri. 

Anda BOSS, anda tentukan jumlah pendapatan anda selain perniagaan anda sendiri. 
Semua perniagaan mesti ada modal. Tapi dengan modal serendah RM20 ini sekali bayar sahaja, kalau anda rajin, berkali2 anda akan dapat terus ke akaun anda. Tiada orang tengah, tiada e-wallet atau apa yang mencurigakan, semua terus ke akaun anda sendiri. Mudah sangat untuk difahami. 

Saya amat galakkan kepada yang tengah mencari2 peluang untuk menambahkan pendapatan, fahamilah dan ambillah peluang ini segera! 

Walaupun modalnya rendah, tapi peluang cerah menjana lebih dari RM20 terus ke akaun anda... Tanpa Had... Buat seperti apa yang saya buat sekarang, baru join je dah dapat balik modal saya dan lebih dari itu sekarang ni...

Taip atau copy n paste link dibawah ini dan 
Terus register di link ini: 

http://www.IklanNiaga2u.com/naszz 
http://www.IklanNiaga2u.com/naszz 
http://www.IklanNiaga2u.com/naszz 

Tiada langsung orang ketiga dalam urusan ini. Setiap yang join di bawah anda akan terus bayar modal yang sama masuk terus ke akaun anda. Jadi rajin2lah je beriklan untuk lebih income... Itu sahaja!

Apa2 pun, klik dulu link di atas tu, baca dahulu sehingga faham dan bersedia untuk peluang tahun 2018 ini.  Macam tulah permulaan kak Nas join bisnes sampingan ini. Dah faham kak Nas bankin terus RM20 tu ke sponsor kak Nas, lepas tu kak Nas ikut arahan dari website tu, dan sponsor kak Nas pun aktifkan membership kak Nas lepas pembayaran. Itu sahaja.... senang sangat kan! Lepas tu, kak Nas teruslah beriklan seperti yang di atas tu, sehingga dapatlah balik modal dan lebih dari itupun sekarang ni... hanya beriklan sahaja ayat di atas.

Ayat di atas tu, kalau nak ubah jadi lebih baik, ikut diri sendiri, buatlah, tiada halangan langsung... kalau nak guna iklan yang sama tu, follow je apa yang ada tu, cuma tukar sahaja nama user anda sendiri ditepinya.

Kak Nas nampak peluang ini dan kak Nas rasa patut kongsikan kepada yang lebih memerlukannya... Sesiapa yang membaca blog kak Nas ini, tentu ada masalah dengan pembayaran hutang, jadi ini sahaja yang kak Nas boleh cadangkan untuk tambah pendapatan keluarga. Satu family boleh bantu buat iklan ini! 

Kak Nas akan bagi tips yang boleh membantu sewaktu beriklan. Ni PERCUMA je dari kak Nas.

Yang rasa tak berminat, tiada masa dengan bisnes ni dan anda rasa bisnes ni tak akan dapat membantu anda membayar hutang anda yang bertingkat2 tu... tak apa lah, biarlah mereka yang berminat sahaja meneruskan usaha ini ya!

Okay semua, semoga perkongsian ini dapat membantu serba sedikit kewangan anda.

Semoga berjaya!






Khamis, 4 Januari 2018

POSTING PERTAMA TAHUN BARU 2018




Assalammualaikum dan Salam Sejahtera semua....

Selamat Tahun Baru dan Semoga tahun 2018 ini, segala2nya akan bertambah baik dan dipermudahkan terus urusan kita, Amin YRA.

Alhamdulillah, Kak Nas masih di sini lagi...

Posting pertama di tahun baru ini, kak Nas nak mengulas sedikit apa yang telah kak Nas berjaya lakukan sepanjang tahun 2017 yang lepas.

Alhamdullillah sepanjang kak Nas menguruskan beberapa kes tahun lepas, yang mana yang telah berjaya tu, kak Nas harap apa yang telah kalian tempuh sewaktu berstatus bankrap, jadikan lah ia satu pengajaran dan pengalaman yang tidak mudah untuk kita lupakan. Nasihatkanlah orang-orang yang rapat dengan kita yang kita sayang tentang KEBANRAPAN ini. Ingatkan mereka tentang penggunaan nama dalam pinjaman, buruk baik meminjam dan apa sahaja yang kalian rasa patut mereka tahu.... bagitau lah mereka.

Yang hanya mampu untuk membayar bulanan sahaja kepada pihak Insolvensi, TAHNIAH! kak Nas ucapkan kerana niat korang nak bayar hutang walaupun hanya bulanan sahaja ni pun dah kira baik dan telahpun termakbul... jadi pastikan bayar dengan teratur dan jangan tertunggak, nanti susah dikemudian hari, Amalkan lah sewaktu bersolat tu, bacalah doa yang kak Nas selitkan diprofile fb kak Nas "Nafisah Nas" featured fotos tu, ada doa paling kuat selesaikan hutang segera tu ya... baca dan yakinlah pada Allah! Pada Allah sahaja lah tempat kita merayu dan memohon simpati dan bantuan.

Yang mana hanya berstatus blacklisted tu, jangan memperlekehkan pinjaman yang ada... ya mungkin sekarang memang tidak mampu langsung untuk membayar hutang yang ada tu tetapi tingkatlah usaha lagi dan cubalah menyimpan dan kemudian bayarlah mengikut kemampuan yang ada. Jangan lah terlalu memikirkan untuk berhutang lagi... (nasihat ikhlas dari kak Nas).

Sekiranya masih juga tiada kemampuan, apa nak di kata, redha jelah apa sahaja yang bakal berlaku... jangan pening2 kepala, risau sampai tak tidur malam, sampai fikir yang bukan2... JANGAN TAU, NI SEMUA HANYA PINJAMAN SAHAJA! MESTI ADA CARANYA, CEPAT ATAU LAMBAT, KITA TETAP AKAN BAYAR IKUT KEMAMPUAN KITA. Kalau sekarang tiada simpanan, sampai masa nanti, kalau yang ada simpanan EPF tu, tunggu jelah bila umur dah 50 tahun ke atau 55 tahun... barulah mulakan tindakan yang sepatutnya. Kalau tak tahu nak buat macamana juga, hubungilah kak Nas kalau kak Nas masih ada dan panjang umur lagi, Insyaallah ataupun mesti ada pihak lain yang boleh membantu... jangan berdiam diri ya, masalah tidak akan selesai selama2nya jika hanya menunggu. DAN SEBAGAI UMAT ISLAM, APA YANG KITA PINJAM, PERLU DIBAYAR, kak Nas hanya mengingatkan sahaja ya.

Kak Nas harap dan berdoa agar lebih ramai lagi kak Nas dapat bantu keluar dari status Blacklist atau Bankrap ini pada tahun 2018 ini. 

Bagi yang tiada masa nak baca posting kak Nas tentang diri kak Nas tu, Kak Nas nak bagitau semua sekali lagi ni, Kak Nas bukan Peguam, bukan juga wakil Pihak Insolvensi dan juga bukan wakil pihak Mahkamah... Kak Nas hanyalah seorang Konsultan / Penasihat yang mempunyai pengalaman hidup sebagai seorang bankrap selama 12 tahun dan menyelesaikan kes sendiri dan kes suami dari proses mula rundingan, Insolvensi dan pembatalan Mahkamah dengan pengalaman kerja yang ada (Baca Profile disini, kalau nak lebih kenal dengan kak Nas ya!). Bukan baru sehari dua menjalankan khidmat ini. Kalau tak yakin dan tak percaya, kak Nas tak paksa pun sesiapa untuk gunakan khidmat kak Nas... kak Nas hanya nak memudahkan sahaja...
Jadi, kalau perlukan khidmat kak Nas, whatsap dulu, berceritalah, kak Nas sedia membaca dan menjawab setiap soalan. Sekiranya kak Nas mampu bantu, kak Nas bantu dan Seterusnya akan menguruskan fail anda yang mempunyai masalah status Blacklist dan juga Bankrap secara peribadi mengikut keperluan permasalahan Individu dan kemampuan anda sendiri sehingga selesai dan tenang fikiran. 


011-18728509
(Call/Wsapp Kak Nas)


Semoga urusan kita di tahun 2018 ini akan terus dipermudahkan Allah hendaknya.

Semoga pembaca semua dimurahkan rezeki, dijauhkan kesulitan dan dilindungi Allah dalam segala urusan dan sentiasa bahagia dan gembira bersama keluarga tersayang...







TERIMA KASIH 😙


Khamis, 30 November 2017

ADA TAK YANG PERLU KHIDMAT INI?




Salam Sejahtera dan Salam Maulidur Rasul....

Dalam berstatuskan bankrap ini, tentu ada lagi Pemiutang-Pemiutang lain yang belum tahu lagi atau sengaja buat-buat tak tahu anda telah dibankrapkan.... mereka masih ingin menagih hutang dari Anda?

Kalau ada.... hubungi kami segera, kita uruskan sebaiknya untuk anda!!!

Jangan susah hati atau risau lagi ok! Biar semua hutang ni tak perlu anda fikirkan lagi bila dah Bankrap, fokus sahaja pada kerja dan buat simpanan dari sekarang.

Sekiranya ada lagi sebarang permasalahan di waktu dalam berstatuskan bankrap ini dan anda tidak tahu nak buat apa2, jangan berdiam diri... sampai bila, anda ingin menyepikan diri, takut dan berasa hidup dah musnah?... 

Hubungi talian ini 017-6191397 (waktu pejabat sahaja) / bila-bila masa di talian 011-1872 8509 (Pn Nas) atau 011-5692 3730 (En Yus).

Kak Nas doakan semoga yang membaca posting kak Nas ini, dilindungi Allah sentiasa dari sebarang musibah, mala petaka, hutang piutang dan kemiskinan....