Blog ini satu perkongsian pengalaman dan pengetahuan yang sangat berguna ke arah BEBAS HUTANG dan dalam menyelesaikan permasalahan status kewangan " BLACKLIST " DAN/ATAU " BANKRAP " dengan cara rundingan dan permohonan mahkamah untuk mendapatkan pembatalan/pelepasan status bankrap ini. Dapatkan maklumat lebih jelas dari Kak Nas di talian 011-18728509. Jangan tunggu lama2, interest bank tu berjalan ya, mulakanlah dengan melangkah ke arah peluang kedua ini.
~~ KAK NAS SEDIA MENDENGAR ~~

PENYELESAIAN MASALAH STATUS KEWANGAN BANKRAP

Rabu, 20 September 2017

MAKLUMAT TERKINI PERLEPASAN BAGI PENJAMIN SOSIAL


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua pembaca yang Kak Nas hormati...

Hari ini kak Nas nak kongsikan maklumat yang kak Nas terima dari pegawai Insolvensi yang kak Nas jumpa hari ini.

Alhamdulillah urusan kak Nas untuk kawan kak Nas berjalan lancar dan dipermudahkan hari ini, sehinggalah beliau hanya perlu membayar RM100 sahaja sebulan dengan Pihak Insolvensi untuk hutang yang dituntut sebanyak RM125K.

Dia begitu gembira dan kelegaannya ditunjuk pada wajah dan tingkahlakunya yang sebelum berjumpa dengan pihak Insolvensi tadi sungguh sugul dan penuh kerisauan sahaja.

Syukur seorang lagi kak Nas dapat bantu meringankan beban dan tekanan yang beliau hadapi. 

Berbalik kepada maklumat yang kak Nas nak kongsikan ini... 

Kepada PENJAMIN SOSIAL yang telah dibankrapkan, kalau nak dapatkan maklumat selanjutnya untuk PERLEPASAN ini, sila hubungi kak Nas segera, ini peluang anda untuk bebas dari status bankrap... Jangan tunggu lama2 lagi ya! 

011-1872 8509


(Call/sms/whatsap) 




Isnin, 18 September 2017

PERKHIDMATAN YANG TERKINI KAK NAS SEDIAKAN UNTUK SEMUA... JEMPUTLAH BACA YA!

                                         

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera semua pembaca yang dihormati...

Dibawah ini adalah senarai khidmat yang kak Nas sediakan untuk semua yang memerlukan di sini atau sekiranya tiada dalam senarai boleh rujuk Kak Nas terus ya!:-

  • Sebarang urusan berkaitan dengan permasalah berkaitan nama yang telah Blacklisted (Senaraihitam) sehingga akaun bank disekat;
  • Sebarang permasalahan dalam status hampir dibankrapkan, tetapi tidak tahu nak buat sebarang tindakan;
  • Sebarang permasalahan setelah dibankrapkan untuk yang baru dibankrap, tindakan selanjutnya;
  • Sebarang permasalahan untuk yang lama dibankrapkan tetapi belum lagi melaporkan diri, tak kiralah atas sebarang alasan tersendiri, kak Nas pun faham, macam2 perasaan bila dibankrapkan;
  • Untuk Rakyat Malaysia yang berada di Luar Negara dan berstatus BANKRAP, kalau nak balik Malaysia tetapi takut tak boleh keluar negara semula, hubungilah kak Nas segera, Jangan biarkan keluarga tersayang di sini berterusan merindui anda semua, setiap masalah ada jalan penyelesaiannya, Insyaallah;
  • Permohonan untuk Bankrap ke Luar Negara atas sebab2 yang diterima Jabatan Insolvensi;
  • Menguruskan Pemfailan Penyata 6 bulan Pendapatan dan Perbelanjaan ;
  • Menguruskan Permohonan Bankrap (Baru atau Lama) yang telah meninggal dunia / berstatus OKU/ Masalah kesihatan yang kronik untuk mendapatkan Perlepasan Automatik;
  • Pemfailan Borang Bukti Hutang untuk yang ingin menuntut hutang mereka dari orang yang telah dibankrapkan (Individu atau Syarikat); DAN
  • APA-APA SAHAJA YANG ANDA TAK BOLEH BUAT, TAK TERSENARAI DI SINI BANYAK LAGI NI, GUNALAH KHIDMAT KAK NAS... 👌

011-1872 8509
(Call/sms/whatsap) 







Rabu, 13 September 2017

LIMIT DAH NAIK RM50K, TAKKAN NAK TUNGGU SAMPAI RM50K BARU NAK SEDAR!!!

                                      


Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Bila limit nak membankrapkan orang dah naik ke RM50K ni, rasanya bertambah-tambah parah lah orang2 kita yang bermasalah kewangan ni nak buat penyelesaian, 😓,... memanglah lambat nak capai ke jumlah tu, tapi bila dah dibankrapkan, berapa pula jumlah keseluruhan dengan interest lagi tu... aduih sakit tu huhuhu...

Jadi, nasihat kak Nas, buat lah simpanan dari sekarang, walaupun sikit... Jangan bagi sebarang alasan pada diri tu, keraskan hati, kuatkan azam, ketepikan walau RM10 sekali pun...

Dalam soal menyimpan ni, kak Nas tak boleh nak komen apa2. Setiap orang ada isunya sendiri... tapi kak Nas hanya mengingatkan sahaja ya! Untuk hari kemudian...

Cuma jangan lupa, kak Nas boleh tolong untuk uruskan tindakan selanjutnya sekiranya berlaku masalah, masa inilah simpanan tu diperlukan, Insyaallah.

Hubungi Kak Nas 011-1872 8509 bila tiba waktunya!



011-1872 8509


(Call/sms/whatsap) 









KAK NAS SEDIA JADI PENASIHAT KEPADA YANG MEMERLUKAN



Assalammualaikum dan Salam Sejahtera semua....

Kak Nas tahu ramai kat luar tu yang bermasalah kewangan terutamanya yang dalam status bankrap yang masih terfikir2 apa yang perlu dibuat setelah dibankrapkan?.... Jangan putus harap tau!!! Bila dah bankrap ini bukannya jalan mati. Ada rezeki nanti bayarlah... Insyaallah yakin je Allah ada bantu kita. 

Macam ni lah, jangan panik dan jangan bersedih... dah bankrap pun, kan? Apa kata hubungi kak Nas dulu... ceritakan situasi anda pada kak Nas dan kemudian kak Nas cadangkan jalan yang terbaik dan bersesuaian dengan situasi masing2 berhubung isu kebankrapan ini.

Sekiranya ada yang masih boleh diselamatkan, jangan berlengah2 lagi, terus je hubungi kak Nas kalau perlu khidmat kak Nas.

Ataupun sekiranya jalan terakhir adalah menerima dengan suratan takdir diri dibankrapkan.... Redha je lah kerana ini semua ketentuan  dari Allah. Dialah yang menentukan segalanya. Kita hanya boleh berusaha dengan sebaik mungkin dan Kak Nas pula hanya membantu mempermudahkan segala urusan yang perlu sahaja, Insyaallah....

Tugas Kak Nas sebagai Penasihat anda mengikut keperluan anda sahaja.

Dan banyak lagi persoalan2 lain yang tidak di sangka2 dalam kehidupan ini sewaktu berstatuskan kebankrapan ini.... percayalah!

Sekiranya anda perlukan seseorang untuk menjadi pendengar kepada persoalan dan permasalah anda, hubungi kak Nas segera di 011-1872 8509 (call/sms/whatsap), bila2 masa sahaja, kak Nas sedia mendengar atau membacanya... tapi biarlah yang betul2 serius dalam situasi yang buntu dan tak tahu apa lagi nak buat... Insyaallah kak Nas cuba yang terbaik dan termampu.

Kak Nas bersedia berkhidmat untuk anda secara peribadi jika diperlukan... Insyaallah.

Kadang-kadang kita perlukan seseorang untuk meluahkan apa yang terbelenggu di fikiran kita, bukan semua orang bersedia untuk mendengarnya... Insyaallah kak Nas akan cuba menjadi pendengar dan penasihat yang baik.

Kak Nas hanya ingin meringankan tekanan dan bebanan yang ada pada mereka sahaja. Kalau perlukan khidmat kak Nas, Alhamdulillah, kak Nas cuba yang terbaik dan termampu yang kak Nas dapat bantu.

Kalau mereka boleh uruskan sendiri, kak Nas tumpang gembira kerana kemahiran dan kesabaran ini bukan ramai yang ada.

Yang mana kak Nas dah selesaikan fail mereka sehingga mereka dah dapat Perintah Pembatalan atau dah dapat Sijil Perlepasan tu... bersyukurlah kepada Allah kerana dapat peluang kedua ini... Tahniah!

Kepada yang telah menggunakan khidmat kak Nas, terima kasih kak Nas ucapkan di atas peluang yang diberi kepada kak Nas untuk menguruskan fail2 anda semua sehingga selesai.


SEMOGA TERUS DIPERMUDAHKAN SEGALA URUSAN KITA SEMUA HENDAKNYA....


011-1872 8509
(Call/sms/whatsap)