Blog ini satu perkongsian pengalaman dan pengetahuan yang sangat berguna ke arah BEBAS HUTANG dan dalam menyelesaikan permasalahan status kewangan " BLACKLIST " DAN/ATAU " BANKRAP " dengan cara rundingan dan permohonan mahkamah untuk mendapatkan pembatalan/pelepasan status bankrap ini. Dapatkan maklumat lebih jelas dari Kak Nas di talian 011-18728509. Jangan tunggu lama2, interest bank tu berjalan ya, mulakanlah dengan melangkah ke arah peluang kedua ini.
~~ KAK NAS SEDIA MENDENGAR ~~

PENYELESAIAN MASALAH STATUS KEWANGAN BANKRAP

Saturday 14 October 2017

JANGAN LARI, MASALAH TIDAK AKAN SELESAI, PERCAYALAH...



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua....

Rajin pulak malam2 ni kak Nas nak menaip posting baru ni... tengah ada perkara yang nak kak Nas kongsikan kepada yang perlu...

Akak ada terbaca siang tadi, bertambah2 lagi jumlah orang2 kita yang telah dibankrapkan. Redha je lah kepada yang telah dibankrapkan tu. Kita jangan salahkan sesiapapun bila hukuman bankrap dah dijatuhkan.

Insyaallah jangan risau, setiap masalah ada penyelesaiannya.

Satu je... jangan cari penyelesaian dengan membuat pinjaman lagi, itu yang akan memudaratkan lagi situasi yang ada.

Nak lari?... kemana? Kalau boleh tukar identiti, alangkah baiknya kan?

Tapi semua tu tak mungkin akan berlaku. 

Buat apa lari... duduk kat tikar sembahyang, mengadulah kepadaNya. Allah maha mendengar, mohonlah petunjuk dan bantuan dariNya.
Jaga solat, berzikir banyak2... Insyaallah cepat atau lambat, Janji Allah itu pasti.

Kak Nas hanya insan biasa yang banyak membuat silap dan salah juga.  Cuba nak buat yang terbaik, tetapi kita ni hanyalah insan yang kerdil, tak lari dari membuat kesilapan.

Kalau ada yang rasa kak Nas tak banyak membantu, apa yang boleh kak Nas buat, itu sahaja kemampuan kak Nas. Bukan senang nak memuaskan hati semua orang.

Tetapi insyaallah selagi termampu kak Nas akan bantu selesaikan sehingga penghujungnya. Yang paling penting kemampuan diri sendiri mesti ada.

Ini soal masalah kewangan dan terlalu peribadi bagi setengah orang, jadi kak Nas tak mahu minta testimoni dari semua yang kak Nas telah bantu. Kak Nas hanya ingin membantu sekiranya ada yang memerlukan, tiada paksaan langsung menggunakan khidmat Kak Nas.

Tentang bayaran kak Nas, berbincanglah dengan kak Nas.  Kita buat ikut kemampuan dan tugas yang perlu dibuat sahaja. Kalau mahal, kak Nas kurangkan, kalau rendah sangat tu, kak Nas halalkan... asalkan penyelesaian masalah kewangan ini dapat diselesaikan dan semua pihak puas hati.

Semoga urusan kita dipermudahkan selalu... AMIN.

Selamat malam semua... kita jumpa lagi Insyaallah.


011-1872 8509
(Call/sms/whatsap) 






No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.